Transformare!!!

Da... m-am schimbat!In seara asta am realizat asta din plin.Sunt un alt om,am crescut,am evoluat m-am maturizat.Am apucat sa vad cum eram eu acum un an,naiv si plin de sperante desarte.Ideea este ca imi place cum am evoluat sunt mult mai realist, gandesc intr-un alt mod decat o faceam acum un an.Acum indraznesc sa imi pun intrebari,indraznesc sa gandesc si vad oarecum din afara situatia.E un mod nou de gandire pentru mine si sunt bucuros, bucuros ca evoluez, simt lucrul asta in caracterul si personalitatea mea si nu pot decat sa ma bucur pentru ca am trecut granita si acum aflindu-ma pe un teritoriu nou,virgin, am atatea de descoperit.E o senzatie noua pentru mine.Insa nu pot sa spun ca a venit in cel mai bun moment.Este un moment prin care trec toti,un moment de identificare,de recunoastere a ta.

Comentarii

Unknown a spus…
Evolutia e modul in care stim ca timpul nu trece pe langa noi ci PRIN noi...

Postări populare de pe acest blog

Alpinism....

De azi încolo

Post scriptum...