Sex....Dragoste si nu doar...



De ceva timp ma roade…


          Si ca un simplu om care vrea sa gaseasca mai multe raspunsuri, m-am documentat, am facut sondaje si m-am implicat cum nu am mai facut  de mult timp intr-o chestie care merita lamurita in capul meu. Asa ca intr-o zi de duminica,profitand de vremea frumoasa, stiind ca nu o sa tina prea mult timp, fiind iarna si cei de la meteo anuntand mult visata zapada, m-am inarmat cu multa rabdare, cu un caietel si cu un pix si am iesit afara, intr-un mic orasel de campie pregatit pentru micul meu studiu.
      Ca orice om am vrut sa stiu mai multe despre SEX si despre experientele oamenilor in materie de SEX/DRAGOSTE.
      Stiam de la bun inceput ca va fi un subiect TABU pentru multi dintre ei si stiam ca de multe ori voi fi privit cu un aer curios,dezgustator pe alocuri,multi dintre ei fiind uimiti ca ii intreb lucrul asta.Nu m-am inselat…De ati fi vazut cum unele persoane nu stiau pe unde sa “fuga” din calea mea, de parca as fi avut o boala contagioasa, in special persoanele mai in virsta si  conservatoare pe deasupra.Nu am fost uimit de lucrul asta ,ma asteptam, sincer, lucrul de care intr-adevar am fost uimit a fost naturaletea si curajul persoanelor care au raspuns sincer  la tirul de intrebari care s-au indreptat spre ele, fie de au fost ele in virsta sau tinere(cele in virsta in general Big Likee).Nu neg iarasi faptul ca limbajul unora a fost cum sa spun… “mai grotesc” pe alocuri  greu de reprodus fapt pe care nici nu il fac, incercand sa scriu cat mai decent posibil.

        Deci tuturor celor care mi-ati raspuns: VA MULTUMESC!!!pentru increderea increderea avuta  si va invit sa imi cititi concluziile trase.
       Celor care m-ati “blamat” si celor care mi-ati umplut frigiderul( na, stiu ca vin sarbatorile si stiu ca toata lumea are nevoie de carne, dar sa stiti ca eu aveam nevoie doar de niste raspunsuri sincere din partea dumneavoastra … IMI CER SCUZE CA V-AM DERANJAT  si va urez  SARBATORI FERICITE !(inca o data … nu sunt nebunJ).

       Revenind la concluziile mele si la micul meu studiu: pe scurt am vrut sa stiu ce inseamna dragoste  si sex pentru fiecare dintre noi, ce este mai placut, sexul intr-o relatie sau sexul ocazional, experinte neobisnuite sexuale avute,  homosexualitatea/lesbianismul.
Prima concluzie trasa a fost aceea ca noi, oameni facem multtt sexx/dragoste J peste tot.. pe masina de spalat, in lift ,in masina, in bucatarie, pe terenul de fotbal, in tren exceptand bineinteles traditionalul dormitor si pat( unii dintre ei mi-au spus ca au facut  acest lucru chiar in podul casei sau sub pat … cam greu dar se poate oriunde si omul nu poate fi judecat.
         Le-am cerut sa spuna diferenta dintre dragoste si sex dupa parerea lor.Aici toate persoanele au fost de aceeasi parere: sexul este intr-adevar un act animalic, instinctual, o pierdere de ratiune, nu este iubire si nici completarea iubirii, este un scurt lapsus al gandirii noastre , un moment in care gindim cu partile noastre intime. Nu au negat faptul ca nu a existat atractia, dar doar atit, dupa scurta partida, au ajuns la concluzia ca de fapt ei nu s-ar potrivi niciodata cu persoana respectiva ,au ajuns la concluzia ca a fost o “dulce greseala” pe care nu ar repeta-o.S-au simtit bine intr-adevar,dar sa recunoastem Sexul≠ Dragostea. Sexul este o ca o raceala pana cand vine paracetamolul de Dragoste, nu te mai simti infundat, nu mai ai febra, nu mai esti obosit .Multi dintre ei au recunoscut ca in timp au suferit mai mult dupa o partida de sex decat dupa o seara de dragoste, pentru ca in urma sexului se nasc foarte multe frustrari, frustrari care te urmaresc mult timp…. Si eu stiu lucrul asta foarte bine… au dreptate. Implicit de aici a  urmat si intrebarea:
     
       Sexul intr-o relatie sau sexul ocazional? Sincer aici am fost uimit din partea baietilor… na ei Masculii cum sa nu prefere o  aventura  sau sa nu practice sexul ocazional… lucru pe care l-am facut si eu..Ei uite ca nu multi fac lucrul asta, cei care au cunoscut dragostea sunt fermi convinsi ca sexul intr- o relatie este ca un minunat vals in doi ,in timp ce fetele au raspuns mult mai biologic  si mult mai feminin,ele de fapt apreciaza mai mult dragostea cand ajung si la orgasm, pentru ca potrivit lor ,orgasmul presupune un preludiu suficient de lung.Toata lumea a recunoscut ca au practicat sexul ocazional, fara sentimente si toata lumea a recunocut ca sexul intr-o relatie nici nu se compara cu cel oocazional.Concluzia mea: nu  cred ca se poate face sex intr-o relatie unde exista iubire, unde exista sentimente, deci nu poate fi numit sex intr-o relatie, cel mai probabila definitie ar fi DRGOSTE intr-o relatie.Intr-adevar sexul ocazional poate fi placut,dar nu este intim, cuvant care vine din latinescul “ intus”= interior, din interior.Oi fi eu de moda veche,dar se pare ca si lume este la fel. Sexul biologic intr-o relatie inseamna dragoste,comunicare, intelegere incredere, sentimente, ingredientul care completeaza o relatie,pofta de celalalt, placere.Sexul biologic intr-o relatie slefuieste acea relatie si lasa partenerului usa larg deschisa, pentru a putea patrunde in cele mai intime parti ale fiintei umane.Inseamna cunoastere a dorintelor erotice  si cunoastere a extazului.
OSHO spunea: “ A face dragoste este o experienta sacra. Cea mai simpla metoda pentru indragostiti este in timp ce ei fac dragoste…  acestia ar putea sa faca din asta o experienta sacra…. Toate religiile au distrus sacralitatea iubirii…  Ele au condamnat-o ca fiind un pacat… Si aceasta conditionare s-a imprimat atat de adanc in mintea omeneasca, incat oamenii fac dragoste cu asa mare graba, ca si cum ar vrea sa termine cat de repede se poate… daca crezi ca este un pacat e mai bine sa termini cat mai curand…  inimile lor sunt apasate de vina, mintile lor sunt pline de pacat…Si ei n-ar trebui sa faca dragoste in graba, pentru ca preludiul are o importanta imensa… pentru simplul motiv ca intreg corpul femeii este erotic; corpul barbatului nu este in totalitate erotic…  sexualitatea sa este locala…  limitata la zona sa genitala…  dar intreg corpul femeii este erotic… si daca intreg corpul sau nu freamata de bucurie, extaz, ea nu va avea nici o experienta orgasmica… daca barbatul se joaca suficient cu corpul femeii, daca femeia se joaca suficient cu corpul barbatului…. “
Deci SORRY sex ocazional…. YOU LOSE !!!

            Homosexualitatea/lesbianismul. Iarasi un subiect  foarte la moda in zilele noastre si foarte ocolit de majoritatea persoanelor.Din concluziile studiului, homosexualii si lesbienele nu stau foarte bine. As putea spune ca de fapt mai huliti ar fi homosexualii pentru ca sa recunoastem si eu sunt barbat ca si restul persoanelor de sex masculin care au participat la sondaj …. Si doamne carui barbat nu i-ar place sa vada 2 femei sarutandu-se in public… e excitant lucrul asta.De vina cred ca ar fi toate filmele XXX care promoveaza sarutul intre femei. Majoritatea persoanelor sunt insa scirbite de 2 barbati care se saruta si se tin de mina… primitiv dupa parerea mea. Daca ei au o alta orientare sexuala, pe care noi nu o intelegem si nici nu incercam sa o intelegem, pentru lucrul asta ar trebui sa fim rasisti.Sa fim seriosi.Eu nu am nimic impotriva homosexualilor si nici impotriva lesbienelor, de fapt chiar mi-ar placea sa vad pe doua banci diferite in parc  doua cupluri  una formata din 2 persoane de sex diferit si pe cealalta un cuplu format din 2 persoane de acelasi sex. Daca nu se simt atrasi de sexul opus, asta inseamna ca nu au libertatea sa isi exprime sentimentele in public? Imagineaza-ti ca esti cu iubitul/ iubita intr-un loc public si nu poti sa te tii de mana, sa va pupaciti, sa va exprimati liber  sentimentele … ce ciudat si naspa pe deasupra. Eu nu vreau asta, nimeni nu vrea asta. Nu as vrea sa fiu privit ca cine stie ce ciudat pentru ca iubesc si am sentimente…Probabil mai trebuie sa mai treaca ceva ani  ca sa mai ne maturizam si noi un pic. Sincer condamn lucrul asta la oameni.Human respect…Humanity please!!!

              In concluzie, pot spune ca am primit niste raspunsuri…V-am spus, mult dintre lucruri le-am facut, le-am gandit si eu si gindesc si acum.Conceptiile mele merg pe un drum ascendent indreptandu-se spre maturitate si  evolutie .As vrea sa cred ca lumea o pot schimba un piculet de mult doar schimbandu-ma pe mine.
                                                    
Noapte buna!!!




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Alpinism....

De azi încolo

Post scriptum...