Holiday spirit


   OFICIAL POT SA DECLAR….
    Si eu am intrat in febra sarbatorilor de iarna.Sincer nu credeam ca anul acesta o sa am ocazia sa mai simt aceeasi bucurie pe care o simt in fiecare an cand vine luna decembrie.Anul acesta eram prea concentrat pe lucrurile  legate de viata mea sentimentala,evolutia mea ca om.Sincer, nu aveam chef si nici starea necesara pentru a ma bucura de sarbatori, ma asteptam doar sa vina si sa plece cat mai repede din viata mea. Insa ceva s-a intamplat….
    De cand ma stiu am fost atras de sarbatorile de iarna ,de zimbetele  si caldura oamenilor care te primesc in casa lor cu bratele deschise de Craciun,de Anul  Nou, imi plac enorm colindele , si tot ceea ce presupune sarbatorile de iarna, mi se pare ceva magic.Deveneam absedat atunci cand intram in luna decembrie,in fiecare zi ascultam doar colinde….. numai si numai colinde.
Revenind… cum s-a intamplat?
   
     Zi normala de munca, cu responsabilitati,atributii si cerinte care mai de care mai neobisnuite.AM decis sa ma inchid in munca pentru a ignora melancolia si tristetea,pentru ca recunosc sunt in continuare trist si oricat de mult as incerca sa vad partea pozitiva, sufletul si inima imi spune NU.Chestia este ca nu pot sa ascund foarte bine tristetea, sunt prea transparent…
     Pe unul din sefii mei il cheama Nicolae si am stabilit sa ii luam un mic cadou pentru sarbatoarea de Sfintul Nicolae,eu fiind singurul care avea un drum si dispozitia necesara sa alerg prin tot orasul pentru chiar si un mic cadou, am fost bucuros ca mai pot astfel sa ies un pic din rutina.Zis si facut.Cand vine vorba de cadouri sunt o persoana perfectionista, nu sunt genul care intra doar intr-un singur magazin si cumpara ceva de acolo sunt genul care cotrobaie pana si la cel mai mic butic pentru cadoul perfect.Cu pretul stresului am apelat si la mijloace tehnologice pentru gasirea cadoului perfect(poze,email,).De ieri am invatat ca trebuie sa am mai multa incredere in intuitia mea.Insa acum vine partea interesanta…dupa ce am luat cadoul m-am gandit ca nu il pot da asa pur si simplu ,asa ca m-am dus la un magazin  pentru  a-I da o forma frumoasa cu ajutorul hartiei pentru cadouri.Aici m-a pleznit Spiritul Sarbatorilor…am intrat intr-un magazin unde, peste tot dadeai de Craciun.De la Canute in forma de om de zapada pana la pungi de cadouri cu Sarbatori fericite! si braduti ,peste tot plutea sarbatoarea magia,si totul se impletea formidabil cu sunetul colindelor in fundal. Am simtit aceeasi bucurie pe care o simteam  an de an, am simtit aceeasi magie,acelasi sentiment de a darui putina bucurie  si a nu te astepta la nimic in schimb, am simtit cand am vazut un bradut care cinta si dansa in acelasi timp,doar de la jucaria aia simpla ca trebuie sa ma bucur si sa las sa ma invaluie senzatia aceea.

       AS vrea ca sarbatorile care vin sa imi aduca liniste, liniste dupa care am tinjit de ceva timp.Nu mai vreau certuri, reprosuri  si nu mai vreau sa ajung sa atac persoane la care tin.As vrea sa ma bucur de aceste sarbatori  si sa daruiesc  tot ce am eu mai bun din mine. As vrea ca lumea sa inteleaga faptul ca macar acum la sfirsitul anului  trebuie sa incercam sa fim mai buni, sa stim sa iertam, sa daruim. Macar acum…Chiar daca niciodata nu o sa mai vad sarbatorile cu aceeasi ochii, ca atunci cand eram copil, ma straduiesc in fiecare an sa simt un pic din ceea ce reprezinta de fapt perioada asta :speranta …speranta unei lumi mai buni, timpul cand  lumea uita pentru 2 saptamani de egoism,orgoliu,minciuna,falsitate si incearca sa fie mai buni… sau asa vad doar eu lucrurile. Sper sa fie asa… 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Alpinism....

De azi încolo

Post scriptum...