Noi inceputuri..



             M-a trezit azi pe la 11  dupa ce am mai lenevit vreo ora prin pat uitandu-ma la un documentar istoric destul de reusit, fara prea mari ganduri de munca zicandu-mi in gand: ok este duminica, zi libera in care pot sta sa lenevesc un pic si sa am parte de micile mele placeri vinovate.As mai fi stat in pat daca stomacul nu si-ar fi cerut drepturile sale incontestabile.Dupa micul dejun luat la prinz, ca in orice duminica si ca orice dependent de net, intru si eu ca omul pe Facebook a.k.a “the promise land of society”,cu gandul sa mai rotesc un pic din rotita soricelului pentru a afla ce s-a mai intamplat prin frumoasa noastra lume.In afara stirilor normale despre politica,sport, cereri la jocuri si poze adolescentine despre iubire ,tradare sau alte sentimente am observat o tendinta obisnuita anul acesta.Am observat ca se vorbeste mai mult despre sfirsitul lumii iminent de pe 21 decembrie 2012  mai mult decat se vorbeste despre Craciun,Anul Nou,sarbatorile de iarna in general.E la moda sa vorbim despre un posibil (prea probabil) eveniment cataclismic care sa va intampla si acest eveniment va insemna sfirsitul omenirii.Unele persoane au facut bani si continua sa faca bani din acest eveniment vinzand speranta ca daca intr-adevar va veni sfirsitul lumii ei vor fi protejati prin cine stie ce buncar de-al  teribilului mustacios (pentru cine nu isi imgineaza e vorba de Hitler),sau cumparand cine stie ce kit de supravietuire vor fi printre ultimii supravietuitori ai Terrei… serios?
        Ce presupune Sfirsitul Lumii-?oare cumva ceva de genul ca toate fiintele vor muri? Ce conteaza acum daca mori primul sau daca mori ultimul?Iti dai seama ce ciuda e pe aia care mor pe 20 decembrie ca nu au apucat Sfirsitul Lumii?
           Ca pasionat al stiintelor ,al astronomiei, si ca orice om curios, stiam de chestia asta  de mult si m-am interesat si am citit fiecare articol pe care l-am putut gasi despre 21 decembrie.Nu sunt genul ala de om obsedat care a inceput din primavara anului sa isi construiasca  propriul buncar sapand in gradina din spatele casei si sa goleasca rafturile magazinului din coltul strazii de conserve si lumanari.Am cautat niste raspunsuri si am incercat sa imi formez propria parere despre acest eveniment “cataclismic”.(ca daca tot o veni,sa stiu din ce cauza am murit J).
           Teoria cu 21 decembrie se bazeaza in principal cum toata lumea stie pe celebrul calendar al mayasilor.De fapt calendarul mayasilor trece de la un ciclu la celalalt si anunta o perioada cu adevarat fertila pentru spiritualitatea fiecarui om,se anunta o adevarata revolutie privind modul nostru de a gandi.Nu spun ca o sa devenim toti  Einstein dar cine stie poate e dam seama de niste lucruri care tot timpul asta a fost chiar sub nasul nostru
           Stiati ca si Egipteni au prezis sfirsitul lumii… culmea tot in 2012.In Cartea Mortilor eu povestestesc despre dezastrele naturale din 9792 I.Hr.Cica in acel an  Venus trece prin constelatia lui Orion si atunci se intimpla lucruri greu de imaginat cu Terra>Lucrul asta se intampla extrem de rar, o data la 11804 ani.Si wait for it… lucru asta se intampla si in 2012…Legendary.Pe mine, sa vorbesc despre un lucru care e putin probabil sa se intample ma plictiseste.De fapt am tot auzit despre Apocalipsa si s-a tot discutat incat am ajuns noi sa ne-o dorim sa ajungem odata pe 21 decembrie ca sa vedem exact ce se intampla.

                  Dupa umila mea parere, eu asta as vrea sa se intample pe 21 decembrie: as vrea in acel moment sa realizam ca ne otravim singuri planeta, sa ajungem la concluzia ca suntem prea reci, sa ajungem la concluzia ca incet incet ne pleaca de linga noi tocmai acel lucru care ne deosebeste de celelalte fiinte :umanitatea si gandirea, sa ne dam seama ca pentru a face lumea un loc mai bun schimbarea trebuie sa vina din noi,trebuie sa ne schimbam pe noi,sa nu mai fim sclavii societatii asteia care pe zi ce trece preia controlul mintii noastre.
                 As vrea sa vina nenea Extraterestrul sa ne dea in sfirsit putina minte ca sa ne dam seama de adevaratul sens al vietii:acela de a te cunoaste pe tine si de a evolua ca om, lasand in urma defecte ca minicuna, egoismul,narcisismul,neincrederea,lacomia,cruzimea etc .Si mai sunt pentru ca noi ca oameni, nu am avut timp pana acum decat ca sa incercam sa mai gasim inca un defect pe care sa il etalam in fata persoanelor. 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Alpinism....

De azi încolo

Post scriptum...