stropi de ploaie...

Nu stiu altii cum sunt,dar eu la sfarsitul unei relatii in care iubesc aproape totul la persoana respctiva nu pot sa nu ma gandesc,sa traiesc anumite momente din trecut,amintiri,clipe. Eu sufar si nu mi-e rusine cu lucrul asta,sufar dupa fiecare relatie dupa fiecare persoana care a fost langa mine si care la un moment dat a plecat,insa nu mi s-a intamplat niciodata sa sufar din dragoste,tanjeam dupa sentimentul asta,il asteptam de mult timp chiar daca nu vroiam sa recunosc lucrul asta,si iata ca ma ajunge si pe mine din urma "dulcele blestem"blestemul de a iubi,si de a fi lasat in ploaie fara umbrela,fara nici un acoperis deasupra capului si gol pusca,iar picaturile alea taie din tine ajung pana in inauntrul tau si se acumuleaza formand un vulcan de resentimente si de frustrari.As vrea sa ii spun multe,ca a fost lasa,ca nu m-a iubit suficient,sa ii reprosez faptul ca nu a avut curaj sa se uite in ochii mei si sa imi spuna dar realizez ca nu am dreptul, nu am dreptul sa ii reprosez nimic,fiecare om e responsabil pe faptele sale si pe comportamentul sau si fiecare stie ca in functie de faptele lui,cineva va avea de suferit....cineva..eu,in fine..Ramane o mare intrebare in urma pentru mine si sincer nu stiu raspunsul deocamdata: Ce sa fac cu toata dragostea asta pe care o am in suflet si pe care i-o port?Sa o arunc?Precum un obiect uzat care nu imi mai este de folos...bai nu stiu...e prea devreme...azi e prea devreme pentru tot azi sincer nu vreau nimic...zi ma rup de realitate...ma rup de intreaga lume...nu mai vreau nimic,sa aud nimic,sa vad nimic, vreau doar sa fiu lasat in pace,sa pot sa ma exteriorizez,sa pot sa ma inmormantez in liniste,sa hibernez vreo 10 ani pana cand totul va trece.Chestia cea mai naspa e ca tocami ironic sau nu,ma gandesc din ce in ce mai mult la mine in perspectiva relatiei.Job,concentrare ce lucruri abstracte pentru mine ce sunt alea? la mine in cap este doar furtuna,furtuna de care imi este frica,furtuna care este continuu alimentata.trag aer in piept,respir,chiar si aerul frige..."e prea devreme" sau "e prea tarziu" sau "intotdeauna nu este prea tarziu" sau "in timp" sau "timpul trece"nu stiu ce expresie sa adopt...pentru mine ramane RAMAI... 



VA URMA...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Alpinism....

De azi încolo

Post scriptum...