Bolnav... sa gandesc

      Multe lucruri s-au intamplat cu mine in ultima vreme,multe dintre ele m-au schimbat,  m-au facut sa imi pun intrebari,intrebari la care am gasit raspunsuri mai mult sau mai putin complete.
      Am senzatia ca am evoluat din punct de vedere psihic foarte mult in comparatie cu ritmul meu normal de evolutie,cel de acum cateva luni in urma.In momentul asta sunt constient de foarte multe lucruri adanc inradacinate in cap,lucruri care nici nu stiam ca exista,lucruri care m-au uimit,lucruri care trebuie sa le accept cu fruntea descretita si pe care le accept deja pentru ca sunt castele de nisip create de briza gandirii , care au rezistat de-a lungul timpului, s-au intarit si acum ca un priceput arheolog le-am descoperit si cu pensula gandirii  le scot la iveala din trecut,ma uit atent la ele,le curat de impuritatile timpului si le pun la loc de cinste in sertarele universului meu psihic,neavand nici o clipa intentia sa le mai ignor sau sa uit de ele.
      Si recunosc, ca un arheolog optimist  ,in mod sigur voi mai descoperi forme pe plaja trecutului , forme ciudate,neintelese la prima vedere,dar care, restaurate va scoate la iveala adevarate comori neintelese decat de ochiul ager al mintii , care incet incet va avea tot mai multa nevoie sa cunoasca toate firicelele de nisip,va trebui sa simta briza oceanului nelinistit din  interior, sa stie sa linisteasca toate furtunile personalitatii ,sa stie sa aduca ploile peste ariditatea din unele zone ale sufletului , sa aiba grija de tot ceea ce rasare in inima , sa creasca, sa rodeasca,si sa fie cules ca un fruct,fruct al implinirii si linistii mele.
      In schimb unele insule,insule care le credeam roditoare,si permanente au disparut  in oceanul rationalitatii si in intunecimea noptii,au disparut facandu-ma sa ma concentrez mai mult pe plaja de mult uitata,pretioasa plaja  cu comori ascunse...
           Va urma...
 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Alpinism....

My silence, my words

De azi încolo