Declaratie

Stau si ma gandesc cat de bine pot sa ascund totul de parca as fi un actor dintr-un film de Oscar.Oboseala,macinarea,deceptia si resemnarea sunt cotiediene in viata mea insa sunt atat de bine ascunse incat nimeni nu le vede,de fapt daca te-ai uita atent eu cred ca s-ar observa ceva.Sunt de parere ca nimeni nu se poate ascunde atat de bine incat sa nu iti dai seama daca te uiti atent, ca se intampla ceva cu el.Incipitul de ce trebuie sa apara ca un sfarsit?nu stiu ....in fine nimeni nu s-a interesat sa observe ca de fapt port o masca care pur si simplu ma dezgusta(trebuie sa par ok cand de fapt  nu sunt deloc)si ca de fapt trebuie sa o port de acum inainte.singura persoana care a observat ceva mi-a spus ceva de genul: de 2 zile te vad batran! Batran....ma simt batran.Incerc sa ma ascund in lucruri care ma fac sa ma gandesc la altceva,sa ma refugiez,sa gonesc minte spre oricare lucruri care practic nu au nici o legatura,sa par tampit gandindu-ma dc curge dunarea si nu sta pe loc,reusesc pentru scurta vreme dar nu pot  mai mult timp,pur si simplu nu pot...mintea mea  e astfel construita incat sa se concetreze la lucrurile care conteaza pentru mine cu adevarat,care ma fac fericit,si sa risc totul pentru acea fericire,chiar daca gresesc ,e totul bine ,din greseli invatam cu toti,si greseli de genul asta le fac cu zambetul pe buze,o sa le fac mereu,chiar daca stiu ca sunt greseli.Pentru fericirea mea sunt hotarat sa lupt cu orice si cu oricine pe lumea asta,pana la ultima suflare.Sunt hotarat sa ma dedic 1000% acelei relatii care ma face  fericit,sunt hotarat sa gresesc doar pentru a invata sa fiu un om mai bun,a invata sa iubesc oameni din jurul meu si sa ii tratez ca pe niste persoane de la care am ce invata,sunt hotarat sa traiesc fiecare clipa cu maxima intensitate,sa sufar sa pling,sa tip,sa rad ,sa fiu fericit pentru ca nu stii cand viata iti da o palma,in fond trebuie sa accepti palma aia si sa ai puterea sa te ridici chiar daca nu mai ai pentru ce.In momentul asta sufar,sufar in tacere, nimeni nu stie ce este in sufletul meu, sufar pentru ca asa e viata,nu te poti astepta intotdeauna sa castigi,nu stiu sincer cand o sa imi treaca ,dar accept cu maxima responsabilitate ceea ce traiesc acum,fiecare lacrima care imi curge imi curge pentru ceva ce simt,si e ok asta sunt eu.... sufar cand iubesc...trebuie sa ma accept asa cum sunt si in acelasi timp sa doresc sa fiu mereu,mereu mai bun.D c sa zic ca da, nu imi pasa si ca e totul ok?m-as minti, asa ca DA sufar,DA pling,DA noptile mele sunt nopti pierdute in ganduri si zbucium si nu imi pasa ce crede nimeni,absolut nimeni.ASTA SUNT EU,si nimeni nu ma poate judeca sau imi poate reprosa ceva pentru ca nu o sa ii permit.Este viata mea,eu fac greseli,eu invat din ele,eu vreau sa ma dau cu capul de pereti si apoi sa pling pentru ca stiu ca asa voi fi mai puternic si mai pregatit pentru viitor. Nu am pretentia sa ma inteleaga nimeni,cine tine la mine si ii pasa, ma accepta asa cum sunt si e langa mine la bine si la greu,iar eu voi fi langa persoana aia toata viata alaturi iubind-o in fiecare clipa,riscand si sacrificand totul doar pentru a fi alaturi de ea.ASTA E IUBIRE IN CEL MAI PUR SENS si DA eu O SA IUBESC chiar daca o sa fiu sarac,bolnav sau oricum altceva.Pentru ca asta sunt eu..

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Alpinism....

De azi încolo

Post scriptum...