Pasiune.... Traire....Dorinta...Evadare...Daruire

Pasiune....traire... dorinta...evadare..daruire
  Sa incep prin simplu fapt k mainile incep sa tremure pe taste.... e o senzatie noua pt mine, o senzatie care imi face sa imi bubuie inima in piept..... emotii... nu stiu dak vreodata am trait ce traiesc azi, sunt o cu totul alta persoana, o persoana care simte si  si se daruieste pt cea de langa el...imi place sentimentul, e coplesitor, simti cum parca ceva  din tine naste, ia foc si creste in intensitate, simti lucruri profunde care nu stii de unde vin... ba da... vin din dorinta de a avea acea persoana, de a-i transmite acea senzatie si ei , sa vada focul din interiorul tau si sa arda impreuna cu tine. E ciudat k totul pare logic, normal, uiti de tot si de toate si te daruiesti fizic, mental  si parca tot nu e de ajuns... vrei mai mult si mai mult... pur si simplu vrei contopirea cu acea persoana... sa devii una , sa stii totul... e greu de descris in cuvinte exact cum ma simt... cum m-am simtit de 3 zile...am simtit k o doresc cum nu am dorit niciodata .... cuvintele ei mi se par scantei care aprind focul din interior...sa o am....sa explodam impreuna... sa daruim... totul....am ajuns sa cersesc o atingere de a ei.... o privire.....orice, sa o simt langa mine, peste tot, oriunde, chiar dak stiu k e in sufletul meu.Vreau sa ma pierd cu ea, sa ajung la origini..... oare se poate?Sunt indragostit? Sunt.... si totusi iubirea are putin de a face cu acest lucru.... ma lupt mai mult cu senzatia de o simti fizica... langa mine.... sa ma las prada acestui lucru care nu stiu dak poate fi definit...este un tumult de senzatii care adunate...imi provoaca starea asta.... oare corpurile noastre vor face fata acestui foc.... oare sunt capabile sa daruiasca ... atat cat vrem noi ..cat simtim...? mare intrebare! Oare Mama Natura a proiectat corpurile in asa fel incat orice este posibil? Incep sa am emotii... emotii de nestavilit, la senzatia k data viitoare cand o sa o vad, amandoi o sa stim  dorinta din spatele fizicului...Nu mai poate fi vorba de control... de nimic... cine poate sa se controleze, vazandu-si dorinta in fata ochilor ..vazand originea dorintei...am ascultat vocea ei.... o parte a originii.... imi aprinde focul.... vreau sa ard, vreau sa daruiesc cum nu am mai daruit niciodata... vreau sa primesc... sa primesc inapoi tot ce simte.... atingerile ei.... gesturile ei... aerul cald  care vine din interiorul ei... de acolo... mai aproape de suflet...vreau totul.... sa evadam, sa ne pierdem, sa ne iubim,sa traim...respir sacadat...isi face simtita prezenta dorinta.. sunt relaxat calm ,inchid ochii si ma gandesc la ea... la fiinta fizica... la formele ei... la goliciunea ei... la EA! parca o aud soptindu-mi la ureche sunetele placerii,parca ii simt pielea ei catifelata cum se atinge de mine,parul ei cum imi mangaie pielea, buzele ei... e inaltatoare starea ... e pura,curata,vine.. de unde vine?vine din interior, din suflet, fundul sufletului, acolo unde e e locul ei,ii apartine ... a inceput sa cucereasca si mentalul meu ...am pierdut razboiul si totusi am castigat... am castigat ... AM CASTIGAT-O PE EA!  si e a mea... doar a mea..

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Alpinism....

De azi încolo

Post scriptum...