The beautiful life...

Dupa o noapte zbuciumata de ganduri, griji,o noapte in care am avut foarte multe ganduri ,ganduri care nu imi dadeau pace, somn si care ma faceau sa ma simt vinovat, sa ma simt vinovat de tot si de toate, sa cred ca am o problema mare cu mine insumi, cu ceea ce simt,o noapte de rascolire, zbucium, in care singura certitudine era durerea profunda din capul meu, o durere pe care o mai simt si acum si care nu m-a lasat o clipa singur. Dak stau sa ma gandesc a fost k o balanta , a echilibrat totul, de la acea senzatie de supraincarcare la senzatia de durere , de greutate. Realizez k mai sunt multe de spus si de marturisit, sunt multe lucruri care ne definesc pe noi si ne fac sa fim oamenii care suntem, cu bune cu rele,cu defecte si cu calitati. Experientele prin care trecem  ne fac sa ne schimbam sau sa ne intarim convingerea k suntem asa cum trebuie sa fim.Scopul meu in viata este sa fiu un om cat mai bun... sa stiu ca sunt apreciat si iubit pt ceea ce sunt si sa stiu ca sunt acceptat asa cum sunt eu... omul asta cu calitati ,cu defecte...cu gandirea mea... cu fata mea de copil, cu totul! Nu sunt perfect si nu am zis niciodata ca sunt perfect ,dimpotriva nu vreau sa fiu perfect, vreau doar sa fiu eu.De cate am simtit k trebuie sa ma schimb, ca sunt probleme cu mine, probleme de personalitate,k nu sunt in stare sa fac ceva corect, k prin atittudinea mea ranesc persoane, pana la urma reusesc sa ma calc pe ceea ce reprezint eu,pe acel ceva care ma face viu si care ma face sa fiu fiinta unica in lumea asta..... si cam atat.
 Las melodia care a reusit sa ma calmeze cat de cat , sa ma faca sa ma gandesc ca pan la urma totul, viata asta merita traita clipa de clipa, moment cu moment....

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Alpinism....

De azi încolo

Post scriptum...