Sunt obosit pshic in momentul acesta. Pe langa faptul ca ma deranjeaza miscarea dezordonata din jurul meu , cel mai mult ma deranjeaza disponibilitatea mea de a ajuta ....Dak nu eram asa de saritor pentru orice rahat probabil acum nu eram asa de obosit.... cum e sa ii spui unei persoane de vreo 3 ori  lucruri simple si sa nu inteleaga..... incerc sa imi pastrez calmul si optimismul, incerc sa  ma refugiez in Neverland... insa chiar si Neverlandul este departe de mine...Imi vine sa urlu...De fapt urlu dar nu ma aude nimeni... Toata fiinta mea urla din rasputeri dar nu ma aude nimeni.... si e trist...orice zgomot din acest loc a ajuns sa imi zgarie urechea, a ajuns sa ma apese...sper sa fie doar o stare de moment.... nu vreau sa fiu asa....vreau .......vreau multe.... dar intai vreau sa ma asculte cineva...... ANYBODY IS AVAILABLE???

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Alpinism....

De azi încolo

Post scriptum...