RECAPITULARE ANUL 2011

Nu stiu de unde mi-a venit ideea sau poate ca cineva m-a inspirat sa imi astern recapitularea anului 2011.Chestia este de bine zic eu, sa stai si sa te gandesti ce ai facut in anul care tocmai a trecut, daca ai evoluat   in primul rand ca om,ce ti s-a intamplat,ce poti face in continuare...E buna o analiza de asta.Vroiam mai de mult sa pun postul asta pe blog,imi aduc aminte ca eram in tren cand vroiam lucul asta dar poate ca nu era momentul potrivit din mai multe puncte de vedere... ce poti scrie din tren si oricum nu aveam calmul necesar sa fac lucrul asta...
    Deci, pentru mine anul 2011 se poate caracteriza printr-un singur cuvant: EVOLUTIE, a fost un an bun ascendent din toate punctele de vedere cu realizari pe masura.A fost anul in care am descoperit o groaza de lucruri interesante,o multime de oameni, caractere,personalitati. A fost anul in care am descoperit o gramada de lucruri despre mine, unele mai bune,altele nu.Mi-am dat seama ca viata nu este asa de cinstita cu toata lumea.In timp ce altii se bucura de ea si avand sprijin din partea persoanelor apropiate trec mult mai usor,altii trebuie sa lupte cu viata,in fiecare zi nefiind sprijiniti de cei care trebuie sa fie alaturi de ei... si asta se simte in caracterul lor,in personalitatea lor.Anul asta am realizat k sunt norocos... noroc pt ca am o familie care ma sprijina si ma ajuta neconditionat,norocos pt ca sunt eu,cu bune si cu rele sunt o persoana buna care vrea sa ajute cat mai multa lume si care tanjeste dupa intelegere,acceptare si iubire.Sunt un varsator deci traiesc in viitor si chestia asta imi aduce belele si neintelegere din partea societatii.
    Din punct de vedere profesional pot spune ca sunt la inceput de drum,mai am atatea de realizat si  sangele fierbe in mine, ambitia si hotararea sa le demonstrez tuturor ca pot reusi imi sunt de ajutor in fiecare zi. Sunt multumit de ceea ce s-a intamplat in 2011, dar vreau ca pe viitor sa explodez pur si simplu.Prin foarte multa munca sper sa ajung cat mai aproape de telul meu. In privinta locului de munca totul este relativ pentru mine...nu stiu niciodata ce se poate intampla... astept sa rezolv chestia asta cat mai repede. In fine  am beneficiat in 2011 de foarte multa incredere din partea unor persoane importante si increderea nu le-am dezamagit.o.Responsabilizarea mea din 2011 este un lucru mare pentru mine aveam nevoie de lucru asta pentru a-mi dovedi mie ca pot fi responsabil,matur, si  ca persoanele din jurul meu se pot baza pe mine i pot avea incredere in mine.Mi-am castigat acest lucru,lucrul de care aveam nevoie ca sa pot deveni mai sigur pe mine insumi
Din punct de vedere personal si sentimental.....2011..... deja incepe sa imi bata inima mai tare,mai energic, am emotii ca prima data....AM SIMTIT DRAGOSTEA...pur si simplu  m-am indragostit, un lucru foarte important pentru mine,eu cel care credea ca dragostea nu exista , ca totul este este fictiv, ca parca cineva s-a gandit sa inventeze ceva si a inventat iubirea. Din punctul asta de vedere am avut un an superb, am simtit cum e cand iubesti, cand cineva te iubeste, cand se uita la tine cu iubire in ochi, am trait niste sentimente minunate, care credeam ca nu exista... nu e vorba doar de dragoste ,iubire sau altceva asemanator... pt mine a fost  divin....am cochetat cu ideea de suflete pereche tot anul... sa ai impresia ca ti-ai intalnit sufletul pereche,ca  totul este mai presus de orice pe lumea asta.Am avut impresia ca tot ce simt am mai trait candva cu exact aceeasi persoana.Pentru mine totul era ciudat de familiar, de normal, de firesc...DESTIN... cuvantul asta mi-a rasunat in cap tot anul sau cel putin jumatate de an. Si totul s-a petrecut exact ca intr-un vis de dragoste....nu regret nimic si dak ar fi sa regret ceva ar fi faptul ca timpul a curs nemilos .... Am fost in Neverland...am ramas fara inima suflet si nici nu mi-a pasat.... eram fericit in 2011.Momente pe care nu le-as da nici pe tot aurul si banii din lume.Momente de tremur.. nu stiu sa fi fost mai fericit asa cum am fost anul asta...Insa urmeaza si partile mai putin bune.... apar diferente, temeri,neincrederi,conflicte care dilueaza  esenta, urmeaza perioade de stagnare si perioade de suferinta,incapatanare, momente orgolioase si prostesti, urmeaza prapastia sau poate obisnuirea?
Anul 2011 a fost un an bun cu mine, si as fi ipocrit sa zic ca regret ceva... a fost un an cu bune si rele... a fost  un an al initierii,plin de momente speciale care o sa imi ramana in suflet mereu... simplu 
URMEAZA PARTEA A 2-A.....
      

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Alpinism....

My silence, my words

De azi încolo