Azi m-a deranjat un lucru spus de o anumita persoana din jurul meu.....reproduc convorbirea celor 2 persoane  ptrecuta  in fata mea:
-"Puneti mana pe el ca se vede k e baiat bun si frumos"
-"Nu pot sa pun ca deja este al altcuiva ...este dat"
ce????
Ce am putut eu sa percep,parerea mea subiectiva este ca m-am simtit ca un obiect... de parca cineva este stapanul meu si eu sunt un obiect care nu are nimic de zis sau de facut... aiurea...SUNT UN OM LIBER SI NICIODATA NU O SA APaRTIN CUIVA......chiar sincer astept persoana aia care crede ca ma detine sau ca ma poate detine....dupa parerea mea nu exista. Aici accept faptul ca parti din mine le pot darui persoanelor  dragi mie... de exemplu imi pot darui inima  fara nici un regret unei persoane...trebuie doar sa merite....

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Alpinism....

De azi încolo

Post scriptum...