REGRETE SI NU NUMAI.....

Cand gara unde ai oprit se hotaraste sa adopte siguranta materialuluieste in zadar sentimentel si trairile....Oare?Pana acum da......nu stiu ce sa zic.... as fi ipocrit sa adresez cuvinte grele.... in continuare osa simt cel putin pentru un timp acelasi lucru,pana in momentul cand  mintea mea se resemneaza cu gandul ca am daruit,am primit pana in momentul cand totul a fost in zadar... puzzle a fost destramat... toate piesele s-au imprastiat .. urmand sa se compuna un nou puzzle.
Imi pare rau ca s-a sfarsit in felul asta... nu cred ca meritam sa se termine ceva frumos cand de fapt nu incepuse...Imi pare rau de lipsa de rabdare ,imi pare rau de neintelegeri ,imi pare rau de multe lucruri ...regrete.Sper sa ma obisnuiesc cu ele... imi doresc sa ii fie bine  sa fie cel putin fericita la fel cum am ffost si eu cand am avut-o ii doresc sa nu ajunga la fel cum a fost inainte, ii doresc sa aibe siguranta accea materiala dupa care a alergat, ii doresc sa aibe parte de tot ce e mai bun, si sper sa ma insel eu... de tot ceea ce imi trece prin minte.Chiar si ni momentele astea ma gandesc la ea...curios.... a insemnat intradevar foarte mult pt mine inseamna si va insemna chiar daca ea stie si totusi.....si aici ma opresc... EU continui sa merg mai departe chiar si fara o buna bucata din sufletul meu... e la ea ... si asta nu se va schimba niciodata! Este intr-adevar o persoana deosebita,care merita toata fericirea din lume!pacat totusi...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Alpinism....

De azi încolo

Post scriptum...