Dupa o discutie foarte interesanta aseara,am ajuns sa realizez ca am foarte mult de lucru,in primul rand si  cel mai important cu mine.Am de lucrat o gramada la ceea ce sunt pentru a ajunge ceea ce vreau.Nu vreau sa dezamagesc persoanele care au incredere in mine,dar nu pot sa ma dezamagesc in primul rand pe mine.Pana la urma eu sunt cel care trebuie sa traiasca in fiecare zi cu gandurile si cu alegerile pe care le fac,nimeni altcineva.Sa te trezesti dimineata si sa stii ca ai facut tot,ca ai ales si sa fii inpacat cu tine insuti,pentru ca dak ajungi sa ai regrete nu prea e bine,daca ajungi sa regreti inseamna ca nu ai facut ceea ce ai vrut la un moment dat.Si nu poti trai cu regretele toata viata pentru ca la un moment dat aceste regrete ajung sa te macine.Maturitatea alegerilor tale ti se reflecta si in personalitate,daca ai facut ceea ce trebuie cand trebuie,ajungi sa fii mult mai hotarat si mai sigur pe tine,ajungi sa stii clar ceea ce ai de facut si cum ajungi acolo,ajungi sa stii clar drumul pe care il ai de facut.Iubita mea aseara m-a facut sa inteleg ca ca uneori ma port ca un copil,ca sunt incapatanat si ca in modul in care ma comport azi, nu e modul de comportare al unui om hotarai care stie ce vrea.Am nevoie de oameni de la care am ce invata,am nevoie de oameni inteligenti,oameni mult mai experimentati din toate punctele de vedere.Am nevoie de oameni langa care pot evolua, ma pot dezvolta, ma pot educa.In mediul in care traiesc nu sunt oameni care imi pot oferi acest lucru si in plus ceea ce vreau eu sa ajung nu se potriveste cu ceea ce vor ei... de aceea voi face tot pentru a intalni oameni aia de care am eu nevoie.Primul dintre ei deja l-am intalnit si  deja mi-e ceva mai mult decat un prieten.Ii multumesc pentru toate sfaturile bune pe care mi le ofera....realizez ca niciodata nu a vrut sa imi dea sfaturi gresite, din care ar putea avea ceva de castigat.Sta in puterea mea sa ma schimb,sa fac alegerile corecte si sa evoluez avand langa persoane care stiu ca pot conta in orice moment,persoane de incredere,persoane care ma pot ajuta sa evoluez,cea mai importanta dintre ele fiind in acest moment persoana care este adinca inradacinata in sufletul meu,persoana careia ii dedic primul si ultimul gand al fiecarei zile pe care o incep si o termin...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Alpinism....

De azi încolo

Post scriptum...