ceva in seara asta m-a intristat......m-a facut sa simt ca lumea nu e corecta... in plm... cum poate o epava de om care doreste sa controlez totul sa ajunga sa ma controleze pe mine..... un om cu caracterul ala infect nu poate sa ma puna jos.... voi lupta pana cand in sfarsit o sa fiu acolo unde imi doresc voi lupta pana la capatul lumii si inapoi...  o persoana care in curand nu o sa mai fie la putere si atunci o sa vada cat de iubita este....of of of creato de abia astept....  nu o sa ma las jucat ca o marioneta in mana unei persoane care imi displace... doar rabdarea mea e adversarul meu principal rabdarea si simtul corectitudinii.... dar o sa inving.... acum ma cuprinde tristetea si singuratatea....in fond nimeni nu stie ce e in sufletul meu nimeni nu isi doreste lucrul asta..... e ok.....intotdeauna o sa fie asa.....

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Alpinism....

De azi încolo

Post scriptum...