FLORI DE CAMP PENTRU FURNICUTZA MEA



Sissel w/ Zamfir - Seven Angels
Found at abmp3 search engine
Nu vreau sa iti spun TE IUBESC!!!
Vreau sa stii ca indiferent de zi sentimentele mele pentru tine nu se vor schimba…indiferent de stare,de situatie,sau de orice altceva…
Pentru mine faptul ca te-am cunoscut si faptul ca m-am indragostit de tine,faptul ca inima mea iti apartine,si bate mai tare de fiecare data cand te vad e mult mai mult
Si iti multumesc pentru tot: ITI MULTUMESC CA AI INCREDERE IN MINE…. CA DORESTI SA FIU UN OM MAI BUN…. ITI MULTUMESC!!!
MA FACI IN FIECARE ZI UN OM MAI BUN,MA FACI SA FIU FERICIT,MAI SIGUR PE MINE SI PE CEEA CE SIMT…ITI MULTUMESC!
Si indiferent cat timp va trece si indiferent ce se va intampla, nu mai depinde de tine  daca RAMAI sau nu pentru ca AI RAMAS…. Si VEI RAMANE…o parte din mine, din sufletul meu si inima mea…. AI RAMAS!!!
Sunt sigur ca momentul in care mi-ai aparut in viata nu este intamplator… nu are cum sa fie…CEVA S-A INTAMPLAT…ceva care poate fi numit soarta destin nu-mi pasa…AI APARUT…
SI toate momentele petrecute impreuna, toate AMINTIRILE NOASTRE nu le-as da pe nimic din lumea asta….SUNT ALE NOASTRE… SUNTEM NOI.. 
DECI iti urez o zi cat mai frumoasa si cat mai placuta, sa te bucuri de ea si sa nu uiti ca acolo, undeva, cineva  te are IN SUFLET,IN GAND,IN INIMA asa cum esti tu si pentru lucrul asta PENTRU CA ESTI TU…. TE ADOR!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Alpinism....

My silence, my words

De azi încolo