Vis de vara

In haine de otravă ,iubirea se arată
Palidă și trecută îmi spune hotărâtă:
-          O să te îngrop străine, adânc
Departe de mine ,departe de lume,
Departe de timp și de rațiune
O să m-ascund de tine.
In adierea acră a vântului de mâine.
O să mă duc la mare,
In apa cea sarată ,
O să mă pierd de tine.
In briza și în apă n-am să mă pot abține
Să  nu-ți spun numele ... străine.
O să imi îngrop iubirea în ultimul apus
și vise și săruturi  și nopțile,pacate
și știu că o să rămână  mereu ceva de spus
atât timp cât inima-mi va bate.
Nisipul  ars, brăzdat, de spuma caldă și sărată
Imi desenează talpa  ce apoi dispare
Privirea mea și mâna conjurată
In lipsa ta,  îi crispare.
Străine, vreau să uiți de mine
Asa cum eu vreau să mă spăl de tine
In mare orice păcat dispare
Dar  rămân cu :

“Rămâi..... Iubire!”

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Alpinism....

De azi încolo

Post scriptum...