IS SUNDAY.....:D

Este duminica......sunt doar eu, aproape de prinz,ascultand muzica care imi place,si nu stiu de ce ma simt bine...este o stare din aceea de relaxare,de i'll be ok...afara e frig,bate vantul, e foarte urat...mai bine raman in camera mea,in spatiul meu protector,in linistea mea aparenta...totusi duminica sa ma bucur de liniste, nestres:D.De maine revin la stresul meu obisnuit, la lumea mea nebuna.
Si totusi ce imi aduce starea asta? Cred ca vine din nauntrul meu, din mintea mea. Am multe de invatat despre mine...cred k nu ma cunosc indeajuns de mult...am o chestie cu mine care sper sa ma ajute culmea ,pe mine...:D...totusi fiind obiectiv cred ca e foarte important sa te cunosti pe tine ,sa te evaluezi,sa petreci ceva mai mult timp pur si simplu stand uitandu-te la tavan, noaptea si gandindu-te CINE ESTI?Trebuie sa iti gasesti eroul din tine,acel lucru care te ajuta sa treci peste orice, sa iti dea putere sa faci orice...si azi eu am o doza de acest lucru injectata in creier si in inima....azi sunt invincibil!!!Azi nimanui nu o sa ii permit sa treaca peste mine...azi sunt hotarit sa primesc in mintea mea doar pe cei care vor sa fie acolo...restul poate sa se duca ''undeva''

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Alpinism....

De azi încolo

Post scriptum...