Pentru inceput.....despre mine.......

Salut........
      Ma numesc Valentin......acesta este primul meu articol pe blogul meu...... ce pompos mi se pare ca suna.......oricum........sa incepem....
 am putin peste 20 de ani sunt din sud estul Romaniei si am hotarat sa-mi impartasesc ideile despre viata...ceea ce am invatat prin experiente..si ceea ce se stie deja despre ea........oricum promit ca acesta sa nu fie singurul meu tip de articol..... o sa scriu aproape despre orice mi se pare mie ca pot impartasi si ca poate fi de folos pentru a trece prin viata cu zambetul pe buze si a iesi din orice situatie nasoala cu bine......sper ca sfaturile mele sa inspire destule persoane...
In fine dupa un timp... nu am mai fost multumit de ceea ce scrie mai sus, am simtit nevoia sa adaug si alte lucruri pe care le-am descoperit despre mine sau lucruri pe care am dorit sa nu le stie la momentul respectiv lumea.
   Cred ca cel mai usor este sa vorbesti despre tine.Am ajuns la concluzia ca sunt un familist convins,iubesc enorm copii si imi doresc la un moment dat sa am si eu un prichindel..o familie.De asemenea sunt un romantic incurabil si ma dedic foarte usor total unei relatii,cu toate ca uneori nu este bine deloc acest lucru.Sunt visator pentru ca asta e natura mea.Este un fel de optimism dus mai departe.Sunt gelos doar cand mi se ofera motive pentru care sa fiu asa.Ma indragostesc foarte repede si iubesc si sufar din iubire si pentru asta sunt mandru...Imi place sa vorbesc sa comunic despre lucruri profunde,filozofie,ganduri,conceptii,si tot ce ne inconjoara pe noi in mica noastra aventura numita viata.Sunt egoist si asta ar fi un defect mare....Cam atat deocamdata.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Alpinism....

De azi încolo

Post scriptum...